ACDB își lansează noua identitate în urma primului proces de rebranding al unui ONG de mediu din România
Data: 9 dec. 2015

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand.

ACDB, ONG-ul de mediu cu 12 ani experiență în conservarea speciilor sălbatice de animale și a habitatului lor, își lansează astăzi noua identitate de branding. Procesul de rebranding a fost realizat pro bono de BrandFusion, compania specializată în strategie și design de brand. Scopul rebrandingului a fost de acela de a face vizibilă organizația pe plan național, pentru expertiza și know-how-ul care o definesc.

Noua identitate ACDB vorbește despre relația dintre mediu și fauna sălbatică și evidențiază aria principală de acțiune a organizației: conservarea speciilor de carnivore, precum ursul, râsul, lupul sau vidra. Sloganul „Action for wildlife” face trimitere la modul direct în care organizația acționează pentru conservarea faunei sălbatice. Fie că este vorba de acțiuni de salvare și reabilitare a unor animale sălbatice rănite sau de conservarea unei arii protejate, ACDB se implică în mod direct și face ca lucrurile să se întâmple.

„ACDB este un ONG care face treabă serioasă și care are un impact real în România. Ne-au impresionat implicarea și modul lor responsabil de a aborda lucrurile. Și am vrut să-i ajutăm să fie cunoscuți național pentru ceea ce sunt cu adevărat: un ONG de acțiune pentru protejarea faunei sălbatice. Rebrandingul i-a ajutat să-și definească poziția și să competiționeze la nivel de imagine ONG-uri deja consacrate.” – Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion

„Ne-am dorit o nouă identitate care să ne ajute sa comunicăm mai bine misiunea organizației și expertiza noastra și care, în același timp, să ne apropie mai mult de publicul nostru. Prin intermediul noii identități ACDB, sperăm să reușim să inspirăm cât mai mulți oameni să acționeze pentru conservarea faunei sălbatice din țara noastră.” – Cosmin Stîngă, Președinte ACDB

Nevoia de rebranding a reieșit din strategia de comunicare a organizației ACDB, realizată cu sprijinul Invisible Nature, companie de consultanță ce oferă soluții de comunicare strategică în domeniul sustenabilității și conservării naturii. Invisible Nature a facilitat relația dintre ACDB și BrandFusion pe toata perioada procesului de rebranding și va colabora în continuare cu ACDB pentru întărirea noului brand printr-o comunicare strategică.

NOUTĂȚI
8 nov. 2024

Muntele Cozla constituie o unitate de relief bine individualizată în cadrul municipiului Piatra Neamț, orașul înconjurând muntele la vest, sud și est, iar la nord este mărginit de comuna Gârcina.

27 sept. 2024

Când ziua ta de naștere este un prilej de a contribui la salvarea și reîntoarcerea în natură a unor animale sălbatice nu poți să nu te bucuri de un astfel

5 sept. 2024

Tabăra RANGER junior #CuApeleCurate a fost o recompensă pentru copiii și profesorii ce au realizat cele mai bune proiecte de conservare a naturii și a ecosistemelor acvatice: Bazinul Someș –

15 aug. 2024

Microplasticul este prezent într-o varietate mare de vietăți acvatice din Lunca Siretului. Pentru a limita abandonul plasticului în albia râurilor am instalat 3 puncte de colectare a deșeurilor din plastic

31 iul. 2024

Eliberarea animalelor sălbatice în arealul lor este o experiență emoțională atât pentru cei care au grijă de ele, cât și pentru privitori. Gândiți-vă la bucuria și libertatea pe care o

16 iul. 2024

„Sălbăticia este o necesitate. Trebuie să existe locuri în care ființele umane să-și satisfacă sufletele.” John Muir În 2023 ne-am implicat în mod constant în activități de protejare a biodiversității